İŞKUR Üzerinden IUP (İşgücü Uyum Programı) kapsamında Üniversitemize Alınacak Katılımcı/Kursiyer Noter Kurası Sonuçları
Akçaabat İlçesi Asil ve Yedek Katılımcı Kursiyer Listesi için tıklayınız.
Ortahisar İlçesi Asil ve Yedek Katılımcı Kursiyer Listesi için tıklayınız.
Beşikdüzü İlçesi Asil ve Yedek Katılımcı Kursiyer Listesi için tıklayınız.
Çarşıbaşı İlçesi Asil ve Yedek Katılımcı Kursiyer Listesi için tıklayınız.
Şalpazarı İlçesi Asil ve Yedek Katılımcı Kursiyer Listesi için tıklayınız.
Tonya İlçesi Asil ve Yedek Katılımcı Kursiyer Listesi için tıklayınız.
Vakfıkebir İlçesi Asil ve Yedek Katılımcı Kursiyer Listesi için tıklayınız.
EVRAK TESLİMİ
Üniversitemizde görev alacak katılımcı/kursiyer alımı için yapılan kura sonucunda asil olarak hak kazanan adaylar evrak teslimlerini 20 Ekim 2025 Pazartesi ile 23 Ekim Perşembe mesai bitimine kadar gerçekleştirecektir. Asil adayların, aşağıda belirtilen belgeleri eksiksiz olarak belirtilen tarihler içerisinde Üniversitemiz Fatih Kampüsü İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığına teslim etmeleri gerekmektedir. Aksi takdirde belirtilen tarihler arasında evrak teslimi yapmayanlar ve hatalı/eksik evrak teslim eden asil adaylar haklarını kaybedecek olup; haklarını kaybeden asil adayların yerine yedek adaylar sırasıyla çağrılacaktır.
Teslim Edilmesi Gereken Belgeler:
1. Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği (E-Devlet üzerinden alınmış, barkodlu)
2. Yerleşim Yeri (İkametgâh) ve Diğer Adres Belgesi (E-Devlet)
3. Aynı Hanede İkamet Eden Kişi Belgesi (E-Devlet)
4. Adli Sicil Kaydı (E-Devlet üzerinden barkodlu)
5. SGK Tescil ve Hizmet Dökümü Belgesi (Tüm SGK Hizmet Dökümü seçilecektir)
• Aynı hanede ikamet eden 18 yaş üzeri her bireyin SGK Hizmet Dökümü de eklenecektir.
• Belgeler E-Devlet üzerinden barkodlu olarak alınmalıdır.
6. Hane Gelir Beyanı – Aynı adreste ikamet eden aile bireylerinin gelir durumunu gösteren belgeler
(Eylül Ayı Maaş bordrosu, gelir vergisi beyannamesi vb.)
7. Banka adı ve IBAN Numarası